Как да поръчам
За целта използвайте бутоните “Купи онлайн” към всеки продукт. След като получим поръчката, ще се свържем с Вас, за да я потвърдим и да уточним наличността на желаната от Вас стока. Поръчки, получени в събота и неделя или официални почивни дни, се обработват през следващия работен ден.
Други начини за поръчка
Поръчка по телефон. Можете да поръчате исканите от вас продукти на тел. 0700 200 19 или 0885 827832 всеки работен ден от 9:00 до 17:00 часа.
Поръчване по email. Можете да поръчате и изпратите попълнена от вас заявка за продукти по email. Не забравяйте в този случай да включите необходимата информация: име, адреси за доставка и фактуриране, начини на доставка и плащане, телефон за връзка, точно описание на желаните продукти. За заявки по email използвайте адрес: sales@vartec.bg.
Срокове и доставка
Доставката е БЕЗПЛАТНА за Вас, когато стойността на поръчката надвишава сумата от 200 лв. без ДДС. Поръчаните от Вас продукти ще Ви бъдат изпратени чрез куриерска фирма SPEEDY.
За поръчки под 200 лева без ДДС, поръчките се изпращат с транспортни разходи за сметка на клиента. Не се начисляват във фактурата.
Възможно е доставката да бъде експресна или да се извърши от предпочитан от Вас куриер, като стойността на услугата се поема от Вас. При доставка с куриер различен от Спиди или Еконт- плащането може да бъде САМО по банков път!
За доставка с фиксиран от Вас час, към фактурата се добавя допълнителна такса, според ценовата листа на куриерската фирма.
Начини на плащане
Плащане по банков път - с платежно нареждане след като бъде направена поръчка и тя бъде потвърдена;
Плащане при доставка на куриера (Пощенски паричен превод) - плащането на поръчката се извършва в момента на получаване на стоката на представителното лице на куриерската фирма, извършила транспортирането;За Спиди-куриера издава товарителница, която играе роля на касова бележка.За Еконт-Касовата бележка се издава от куриера. Моля, приложете ги към фактурата си !!!
Гаранция и сервиз
Вартек Благоеви ООД издава гаранционна карта на продуктите, които подлежат на гаранционно обслужване, в която са фиксирани сроковете и условията на гаранция.
Условия на гаранционното обслужване:
Продуктът трябва да бъде доставен до и взет от упълномощения сервиз за сметка на клиента, заедно с гаранционната карта. При гаранционна подмяна, новата машина се изпраща с транпортни разходи за сметка на клиента.
Гаранцията не е в сила в следните случаи:
Инциденти при транспортиране и съответните причинени вреди.
Пoвpeди, дължaщи ce нa изнocвaнe на части
Дефекти или повреди в резултат на неправилна употреба или нехайство от страна на клиента, както и при употреба на продукта по начин, различен от този, посочен в Указанията за ползване.
Дефект или повреда в резултат на форсмажорни обстоятелства.
Ремонт или изменения, направени от неоторизирано лице, както и инсталиране или операции в нарушение на техническите характеристики на изделието и/или изискванията за безопасност.
Повреди, възникнали в резултат на използването на неоригинални консумативи и/или резервни части.
Гаранционното и извънгаранционното сервизно обслужване на машините се осъществява от висококвалифицирани и професионално обучени сервизни инженери на Вартек Благоеви ООД.
Сервизните ни бази са разположени в градовете Варна и София. Обслужването се извършва в работни дни от понеделник до петък след предварителна заявка на телефон 0700 200 19.
Машините за ремонт се изпращат до поискване:
гр.Варна- SPEEDY- Склад- ВАРНА, Западна промишлена зона No.2, получател: Димитър Янчев, 0888 331123
гр.София- SPEEDY- офис 773 - СОФИЯ - ХИПОДРУМА ул.Софийски герой No 4, получател: Ивайло Гаманов, 0885301300
Връщане на стока
ОТКАЗ ОТ ОНЛАЙН ПОРЪЧКА И ВРЪЩАНЕ НА СТОКА:
На основание чл. 50 от ЗЗП потребителят има право да се откаже от договора от разстояние без да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка и без да заплаща каквито и да е разходи (с изключение на разходите, предвидени в чл. 54, ал. 3 и чл. 55 от ЗЗП) в 14-дневен срок, считано от датата на приемане на стоките от потребителя или от трето лице, различно от превозвача и посочено от потребителя, или когато потребителят е поръчал много стоки с една поръчка, които се доставят отделно – считано от датата, на която потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от потребителя, приеме последната стока.
Правото на отказ може да бъде упражнено само ако потребителят е представил стоката закупена от ВАРТЕК БЛАГОЕВИ ООД неупотребявана, в оригиналната ѝ опаковка, в запазен търговски вид, всички числящи се към стоката аксесоари, принадлежности, документи и оригиналната касова бележка/фактура за покупката.
ВАРТЕК БЛАГОЕВИ ООД запазва правото си да прецени дали да приеме върнатата стока в случай, че:
върнатата стока е с увредена опаковка; следи от употреба: драскотини, удари, замърсявания и др.; увредена от токов удар; липсващи: аксесоари от окомплектовката на уреда, гаранционна карта, инструкция за употреба;
В случай на упражнено право на отказ от договор от разстояние потребителят трябва да изпрати или предаде стоките обратно на ВАРТЕК БЛАГОЕВИ ООД не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е съобщил за решението си да се откаже от договора. До предаването на стоката рискът от случайното ѝ погиване или повреждане се носи изцяло от потребителя.
Всички транспортни разходи по изпращането и връщането на стоката са за сметка на клиента.
Моля да имате предвид, че 14-дневния срок по ЗЗП се отнася единствено за физически лица. След като е издадена фактура на търговско дружество, счита се, че сделката е сключена между търговци, поради което Законът за защита на потребителите не се прилага, тъй като, както подсказва неговото наименование, той предоставя защита единствено за потребители – физически лица.
В този случай ще се прилагат общите правила за търговските сделки.